کسب درآمد از ضایعات فلزی

چگونه میتوان با ضایعات فلزی درآمد کسب کرد

کسب درآمد از ضایعات فلزی

اگر به دنبال یک راه سریع و آسان برای کسب پول نقد اضافی هستید ، فروش ضایعات آهن در اهواز انتخاب خوبی است.هر وسیله ، جسم یا ماشینی می تواند جزء ضایعات باشد-حتی اگر خراب باشد یا دیگر کارایی نداشته باشد ، باز هم حاوی فلز ارزشمند است.

تجارت در ضایعات فلزی یک روش عالی برای کسب درآمد اضافی و همچنین کمک به محافظت از محیط زیست با بازیافت زباله های شما است.با این حال ، اگر منظم نباشید ، در واقع می تواند زمان زیادی را به خود اختصاص دهد و ممکن است بهترین مقدار را برای قراضه خود کسب نکنید.

خوشبختانه خرید و فروش در حیاط قراضه ما سریع و آسان انجام می شود و حتی چند کار وجود دارد که می توانید برای تسریع روند کار و درآمد سریع خود انجام دهید.

قبل از رسیدن به حیاط قراضه ، ضایعات خود را مرتب کنید

چرا باید قبل از رسیدن به حیاط قراضه تلاش کنید که قراضه خود را مرتب کنید؟مرتب سازی قراضه شما دو مزیت اساسی دارد:

  • به جای اینکه منتظر بمانید تا این کار در حیاط انجام شود ، با مرتب کردن قراضه خود در وقت خود صرفه جویی کنید.
  • مطمئن می شوید که بهترین قیمت را برای ضایعات فلزی خود دریافت کرده اید.

نکته اصلی در مورد مرتب سازی قراضه این است که منتظر نمانید تا ضایعات فلزی روی هم جمع شوند و سپس با انبوهی از مواد برخورد کنید.بهتر است مرتب سازی همان موقع در حین کار انجام شود.با اینکار ، در وقت خود صرفه جویی زیادی خواهید کرد.

چگونه میتوان با ضایعات فلزی درآمد کسب کرد

آیا باید تمام فلزات را جمع آوری کنید؟چگونه باید آنها را مرتب کنید؟

فلزات در یکی از دو دسته وجود دارند:آهنی و غیر آهنی

فلزات آهنی فلزاتی هستند که حاوی آهن هستند (نماد اتمی Fe) و غیر آهنی آنهایی هستند که آهن ندارند.ساده ترین راه برای آزمایش اینکه فلز شما آهنی است ، بررسی آن با آهنربا است.اگر به آهنربا بچسبد ، آهنی است.

چرا مهم است؟خوب ، بین این دو اختلاف قیمت وجود دارد – شما برای فلزات غیر آهنی درآمد بیشتری خواهید داشت تا برای فلزات آهنی.فلزات غیر آهنی رایج شامل آلومینیوم ، برنج ، مس و سرب است.

صبر کنید تا مقدار معقولی از یک نوع فلز داشته باشید

اگر شما در زمینه فروش ضایعات فلزی فعالیت می کنید و این یکی از راه های کسب درآمد برای شماست ، باید منتظر بمانید تا وزن هر بار به مقدار معقولی برسد و سپس آن را به حیاط قراضه ببرید.صبر کنید تا مقدار مناسب یک نوع یا درجه فلز را داشته باشید و سپس آن را به حیاط قراضه ببرید.

با این اوصاف ، شما باید دقت کافی هم داشته باشید زیرا فلزات در صورت خراب شدن یا خوردگی ممکن است ارزش خود را از دست بدهند ، بنابراین همانطور که در وقت خود صرفه جویی می کنید ، احتیاط کنید!

از قبل تماس بگیرید و ببینید آیا آهن قراضه شما باید تمیز شود یا خیر

اگر می خواهید بهترین ارزش مواد را بدست آورید ، باید بدانید که برخی از گریدهای آهن قراضه قبل از خرید و فروش نیاز به تمیز کردن دارند.ارزش این را دارد که قبل از بازدید از حیاط قراضه به ما زنگ بزنید تا از وجود این مسئله مطلع شوید ، بنابراین می توانید از یک سفر بیهوده جلوگیری کنید و مطمئن شوید که حداکثر پول را از فروش ضایعات خود بدست آورده اید.

وقتی گفته می شود قراضه را تمیز کنید ، منظور این نیست که آن را با آب و صابون بشویید.قراضه تمیز به این معنی است که مطمئن شوید ، هیچ چیز اضافی روی فلزی که از آن پول می گیرید وجود ندارد.

راه های کسب درآمد از ضایعات فلزی

از کجا می توانید فلز پیدا کنید؟

شما می توانید ضایعات فلز را در هر مکانی پیدا کنید.بعضی اوقات ، مردم فقط آن را دور می اندازند ، زیرا ارزش آن را نمی دانند.اگر شرایط اجازه دهد ، می توانید برای جمع آوری فلز وارد ساختمانها و محل های تخریب شوید.

بهترین مکان برای جمع آوری ضایعات فلزی خانه شما است.ممکن است مبلمان ، قفسه بندی ، قطعات ماشین یا وسایل قدیمی داشته باشید.حتی می توانید قوطی های نوشابه را از مشاغلی که کارمندان آنها نوشابه زیاد می نوشند جمع آوری کنید.

قطعات خودرو

قطعات خودرو قدیمی را نیز می توان نجات داد و به عنوان قراضه به خریدار ضایعات آهن در اهواز فروخت.قطعات اتومبیل که دیگر کار نمی کنند بسیار ارزشمند هستند ، زیرا معمولاً از فلز ساخته می شوند.در قطعات اغلب انواع مختلفی از فلز وجود دارد ، بنابراین آنها را تکه تکه کنید و فلزات مختلف را جداگانه بفروشید – پول بیشتری خواهید گرفت.

نکته حرفه ای: مهره ها ، پیچ ها و اتصال دهنده ها را فراموش نکنید – آنها کوچک به نظر می رسند اما خیلی زود جمع می شوند!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *