چند دلیل اصلی که شما باید ضایعات فلز را بازیافت کنید

چرا باید ضایعات فلزات را بازیافت کنیم

چرا باید ضایعات فلزات را بازیافت کنیم

وقتی به بازیافت فکر می کنید ، اولین چیزی که احتمالاً به ذهن شما خطور می کند پلاستیک است.شاید شیشه و کاغذ نیز باشد.اما در کمال تعجب ، بسیاری از افراد فلز را فراموش می کنند.حال آنکه فلزات می توانند بارها و بارها بدون از دست دادن کیفیت خود بازیافت شوند ، که این امر ارزش آنها را بسیار بالا می برد.دلایل بسیار خوبی برای بازیافت ضایعات فلز وجود دارد.در اینجا چند مورد از موارد دلخواه ما آورده شده است:

منابع طبیعی را حفظ کنید

سنگ آهن یکی از بزرگترین منابع طبیعی ما است.فرآیند استخراج و تصفیه سنگ معدن بسیار درگیر و سخت است.

  • صنعت معدن به منظور راه اندازی ماشین آلات مورد استفاده برای استخراج و انتقال سنگ معدن ، به شدت متکی به سوخت های فسیلی است.
  • نواحی اطراف معادن و گودال ها فرسایش خاک را تجربه می کنند.
  • زیستگاه های حیوانات به خطر می افتد و حیوانات مجبور به ترک می شوند.
  • استخراج و فرآوری سنگ معدن به آب زیادی احتیاج دارد و منجر به استخرهای بزرگ فاضلاب می شود.

بازیافت ، استفاده مؤثر از فلزات را افزایش می دهد ، فشارهای موجود در محل های دفن زباله و زباله سوزها را کاهش می دهد و منجر به صرفه جویی عمده در مصرف انرژی نسبت به میزان ورودی انرژی مورد نیاز برای تولید فلزات از منابع اولیه می شود.

مقدار فلزی که به آن دسترسی داریم محدود است. با هر روز استخراج ، از منابع باقی مانده خود می کاهیم. بازیافت فلزات می تواند این روند را کند کند ، اما تقریباً آنقدر بازیافت نمی کنیم که بتوانیم آن را متوقف کنیم.

ما خریدار ضایعات آهن در اهواز با بهترین قیمت هستیم.

چرا باید ضایعات فلزات را بازیافت کنیم

جلوگیری از قرار گرفتن مواد در محل دفن زباله

وقتی مواد به محل دفن زباله ارسال می شود ، اغلب در فضای باز باقی می مانند تا با گذشت زمان تجزیه شوند و این میتواند مشکلاتی را بوجود آورند.

  • مواد تجزیه می شوند و می توانند مواد شیمیایی خطرناکی را در زمین و آب آزاد کنند.
  • محل های دفن زباله فضای زیادی را در جوامع ما اشغال می کنند.
  • حیواناتی که در محل های دفن زباله زندگی می کنند در معرض مواد شیمیایی سمی قرار می گیرند ، غذای آنها آلوده می شود و بیمار می شوند.
  • افرادی که در حوالی محل های دفن زباله زندگی می کنند اغلب در معرض بوی بدی که در اثر سموم موجود در هوا و خاک ایجاد می شوند ، قرار می گیرند.

به عنوان مثال ، اگر لپ تاپ شما در یک محل دفن زباله قرار می گیرد ، زیرا به درستی دفع نشده است ، موادی مانند سرب باتری می تواند به خاک نشت کند. شاید فکر می کنید این مسئله مهمی نباشد و یک لپ تاپ چقدر می تواند آسیب برساند؟ اما به این فکر کنید که چند نفر لپ تاپ دارند و چه اتفاقی می افتد اگر همه آنها شروع به نشت مواد سمی به سیستم های آبی ما کنند.

با بازیافت فلزات از این مشکلات جلوگیری کنید.

کاهش انتشار CO2

استخراج ، پردازش و حمل و نقل فلزات به انرژی زیادی نیاز دارد و از آنجا که این انرژی سبز نیست ، منجر به انتشار مقدار زیادی CO2 در جو می شود.با بازیافت می توانیم مقدار انرژی مورد نیاز را محدود کرده و به طور مؤثر سطح انتشار CO2 را کاهش دهیم.

مزایای بازیافت فلزات

صرفه جویی در مصرف انرژی

هرچه انرژی بیشتری مصرف کنیم ، CO2 بیشتری در حین تولید ساطع می شود. حتی اگر انرژی از منابع تجدیدپذیر بیشتر و بیشتر در دسترس باشد ، هنوز کافی نیست. بازیافت فقط از درصد کمی از منابع مورد نیاز برای استخراج استفاده می کند ، بنابراین بسیار پایدارتر است.

اکثر فلزات را می توان به طور نامحدود و بدون افت کیفیت آنها بازیافت کرد.این بدان معناست که استفاده مجدد از آنها هر از چند گاهی نه تنها از نظر زیست محیطی بلکه از نظر اقتصادی نیز مفید است.به تمام محصولات حاوی فلز در خانه خود فکر کنید.آیا واقعاً به همه آنها احتیاج دارید؟ شاید وقت آن است که به برخی از آنها زندگی جدیدی ببخشیم.در صورتی که قصد فروش ضایعات آهن در اهواز را دارید باید شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *